Pàgines

dimarts, 24 de març del 2020

Investigam: qui va ser Rosetta Tharpe? (Tasca pels grups de 3r i 4t)

Hola! Com estau? Aquí vos deix la primera tasca pels grups de 3r i 4t, per a aprendre algunes coses sobre ROSETTA THARPE, la dona que posa nom al nostre ambient. Algú s'ha demanat mai per què vàrem triar el seu nom? Aviat ho sabreu!

Recordau que abans de contestar, s'han de llegir bé les preguntes, i en acabar, tornau a venir al blog per a veure què hi ha al final.

Si algú necessita ajuda per a trobar la informació per a fer la tasca, un poc més abaix hi ha unes quantes pàgines que vos poden ajudar.

Doncs endavant! Aquí ho teniu:


I aquí uns quants enllaços per a que sigui més fàcil cercar la informació per les preguntes. Però també pensau que a internet hi ha moltíssima informació, i no tota és la que necessitam per a fer la tasca! Aquests són:


Què opinau d'aquesta tasca? Vos ha paregut fàcil fer-la? Vos ha paregut difícil? Vos ha agradat o no? Sabeu que m'encanta saber la vostra opinió de les coses que anam fent a música per a poder millorar tot el que es pugui, així que... podeu dir-ho als comentaris! 😊

I com ja sabeu, a mi m'agrada molt posar-vos cançons, així que com si fossin els postres, aquí vos deix l'enllaç d'una cançó que ja hem escoltat a música però que sé que va agradar a molta gent. Aviat més!


Una abraçada a tots i totes!
Domingo.

31 comentaris:

  1. M'ha agradat molt l'activitat i no m'ha pareixcut difícil🎸🎸🎸🎸🎸🎼🎼🎧

    ResponElimina
  2. M'ha encantat l'activitat i m'ho he pasat molt bé!!! Con alturaaaaaa!!!!

    ResponElimina
  3. L’activitat m’ha paregut molt divertida.!!! Marc Borras 3r A.

    ResponElimina
  4. Domingo m'ha encantat aquesta cançó que has posat!!
    I la història de Rosetta Tharpe és molt especial, molt bonica.

    ResponElimina
  5. Bon dia Domingo!!
    Gràcies per la cançó! M´ha ajudat molt per animar-me el dia!!

    ResponElimina
  6. Bon dia Domingo! L’activitat de na Sister Rosetta m’ha paregut molt divertida i la seva musica molt alegre! Lucia, 3B

    ResponElimina
  7. Hola Domingo!
    Ja he fet els deures, m'ha costat fer-ho una miqueta, però m'han agradat.
    Petons!

    ResponElimina
  8. Hola Domingo, ya he fet els deures ,algunes preguntes m´han costat i altres no tant, pero m´ha agradat molt.
    Jon Gude 3rA

    ResponElimina
  9. Hola Domingo , me ha gustado mucho la tarea pero no me ha gustado la musica de Rosetta Tharpe, me gusta mas el Rock de ahora.
    Un abrazo
    Iván Rodriguez Ripoll

    ResponElimina
  10. Hola Domingo, soc Pedro ya he fet els deures de na Rosetta tharpe

    ResponElimina
  11. El vaig fer el cap de setmana

    ResponElimina
  12. Per fer aquesta tasca del qüestionari na Mariona de 3r B ha necessitat molta ajuda, massa informació.

    ResponElimina
  13. Hola,
    soy Maya Gallo.
    Ya hice la tarea y te envie' el formulario.
    Te llego'? Porque' con la compu de mi mama' no puedo escribir comentarios.
    Gracias

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Maya! Com estàs?

      Sí que he rebut la teva tasca i està molt bé!

      Moltes gràcies!
      Domingo

      Elimina
  14. Totalment d’acord amb el que diu Mariona. Aquesta feina jo la veig difícil de fer pels nens de 8 anys sense ajuda dels pares.

    ResponElimina
  15. Hola Domingo, he fet la feina, magradat pero l' he fet amb l'ajuda de ma mare

    ResponElimina
  16. Hola domingo, soc Juan, la feina ma parescut molt divertida,he necesitat una mica de ayuda

    ResponElimina
  17. Hola Domingo ja he fet la feina, la meva mare ma ajudat un poc.Soc Jael

    ResponElimina
  18. Hola soc ELias, me h'agradat molt l'activitat i prefeixo el rock de hare

    ResponElimina
  19. Hola domingo soc en Xavi de 3rb me h'agradat molt la cansó 👏👏👏🦜🎸🎸🎵🎵🎶.

    ResponElimina
  20. Hola Domingo, sóc Eloy de 4 A, ja he enviat la tasca, bon dia!

    ResponElimina
  21. Hola Domingo, soc na Laia Roig m'ha agradat sa tasca i ma set un poc dificil.

    ResponElimina
  22. Bon dia Domingo,
    jo ja t'enviat la tasca de Sister Rosetta Tharpe

    ResponElimina
  23. La tasca era divertida peró un poc dificil.

    ResponElimina
  24. Bon dia,
    Soc na Júlia de 4rtA.
    Domingo jo també et vaig enviar lo de Rosetta Tharpe.
    I em va agradar molt!!!
    Adeu!!

    ResponElimina
  25. Rubén Martínez Torres2 d’abril del 2020, a les 12:45

    Hola Domingo,la feina a estat una mica difícil per tenir que cercar tota la informació pero m´agradat ferlo,avui l´enviat.
    Una abraçada

    ResponElimina
  26. Hola Domingo, ja he fet la feina de Rosetta Tharpe,l'acab d'enviar em pots confirmar si l'has rebut.
    A set un poc dificil pero m'ha agradat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marc! Com estàs? Doncs no l'he rebuda! Pots revisar que l'has enviat bé?
      Gràcies per avisar!
      Domingo.

      Elimina
  27. HOLA DOMINGO, SOC EN DIDAC. HE FET LA FEINA PERO M'HA COSTAT UN POC, ERA DIFICIL. M'HA AJUDAT EL MEU PARE A BUSCAR LA INFORMACIÓ.

    ResponElimina
  28. Bon dia Domingo soc Alejandra de 4rb ahir vaig fer la tasca de Rosetta Tharpe algunes preguntes em varen costar una mica peró he apres coses que no sabia sobre ella gracis!

    ResponElimina
  29. Hola Domingo. Som en Xavi de 3r B i ja t'he enviat les preguntes. M'ho pots confirmar?
    M'ha parescut molt difícil buscar tota la informació. He necesitat ayuda.

    ResponElimina