Pàgines

dilluns, 8 de juny del 2020

Ja arriba l'estiu! (Tasca per a TOTS ELS CURSOS!)

Bon dia a tothom!

Dia 20 de juny, començarà l'estiu. Això vol dir que queden menys de 15 dies! 😱

Recordau quan vàrem fer les activitats de la PRIMAVERA, que amb alguns grups vàrem escoltar música que ens inspirava les particularitats d'aquesta estació?

Doncs ara farem el mateix, però amb cançons que ens inspirin i facin pensar en l'ESTIU!

Aquí teniu la meva sel·lecció i comentari de cadascuna:

1) Crystal Fighters - Plage: perquè a mi em fa pensar en les platges que més m'agraden, en les què en els millors dies d'estiu vas a passar el dia amb els teus amics o família i t'ho passes molt bé sense fer res més que nedar i prendre el sol.



2) El Guincho - Bombay: perquè a mi aquesta cançó m'inspira molt bon rotllo i ganes de passar-ho bé. A més, té un so molt tropical que inevitablement em fa pensar en l'estiu, la platja i la mar.

I per cert, és interessant comentar que molta gent ha escoltat El Guincho sense saber-ho, perquè és el músic que actualment sempre acompanya en les composicions, gravacions i concerts a na Rosalía.



3) Antònia Font - Alegria: perquè si he de pensar en una descripció molt ben feta i graciosa d'un horabaixa d'estiu, sempre em ve al cap aquesta cançó.



4) Antonio Vivaldi - Les Quatre Estacions - Estiu (moviment presto): recordau el tema de la PRIMAVERA de Vivaldi? Forma part de l'obra de Les Quatre Estacions, on hi ha un tema dedicat a cada estació de l'any. En aquest cas, vos he deixat el moviment presto (ràpid) del tema de l'ESTIU de la mateixa obra, on Vivaldi va voler expressar amb música una tormenta d'estiu, d'aquestes que arriben sense avisar i de cop plou moltíssim durant una estona, fins que atura i torna a sortir el sol.



5) Txarango - Una Lluna a l'Aigua: aquesta cançó em fa pensar en moments de diversió i passar-ho bé amb els meus amics. Em recorda molt a les festes de final de curs -que per desgràcia aquest curs no tendrem-, ganes de ballar i de fer molta festa.



6) Club Super 3 - El Millor dels Estius: en aquest cas, no fa falta explicar res de per què aquesta cançó em fa pensar en l'estiu i les seves coses bones. La lletra parla per sí sola, no? 😊



Ara que ja heu escoltat les cançons, la tasca que heu de fer és respondre a les següents preguntes als comentaris d'aquesta publicació o al mail de música (musicasajoveria@gmail.com): 

      1. Nom i curs.
      2. T'han agradat aquestes cançons?
      3. Quina és la que t'ha agradat més? I la que menys? Per què?
      4. Pensa en una cançó que t'agradi a tu que et faci pensar en l'estiu i posa'm el títol o l'enllaç per escoltar-la.
      5. Per què has triat aquesta cançó? Per què creus que et fa pensar en l'estiu?

Esper que vos hagin agradat aquestes cançons que vos he posat! 

Si algú té algun dubte o qualsevol comentari a fer sobre l'activitat, que el deixi escrit als comentaris o m'escrigui un mail al correu de música. De seguida que pugui vos contestaré!

També vos vull recordar una cosa important: queda molt poc temps abans que acabi el curs i hi ha gent que encara té tasques pendents. Revisau-ho! Si són tasques endarrerides no passa res, encara sou a temps d'enviar-les. Si algú necessita saber quines té pendents, que m'escrigui un mail i ho revisam!

Ah! I com ja fa temps que no vos en deixava cap, aquí vos deix una cançó de regal d'un grup molt guai que acab de descobrir i que m'encanta! Es diuen Paris Monster i només són dos membres: un bateria que també canta i toca el sintetitzador, i un baixista que també toca els sintetitzadors. Havíeu vist mai un grup així? Esper que vos agradi, ja em donareu la vostra opinió!



Passau un molt bon dia!
Domingo. 😊

69 comentaris:

  1. 1) Bon dia, sóc na Denisa de 6è A.
    2) M'han agradat moltíssim aquestes cançons, m'ha agradat que hagis posat cançons en diferents llenguatges!
    3) La cançó que més m'ha agradat ha sigut la 1) Crystal Fighters - Plage, perquè com bé dius tu, fa pensar molt lleugerament en moments que comparteixes amb els teus amics o família a la platja o a un altre lloc.

    M'han agradat totes però la que menys m'ha agradat ha sigut la 3) Antònia Font - Alegria, perquè a mi no em transmet molts pensaments de l'estiu i em pareix un poc insípida perquè crec que la veu és igual a tota la cançó.
    4) A mi les dues cançons que em fan pensar en l'estiu són:
    BAILEMOS: https://www.youtube.com/watch?v=FZoEiLTcKaQ
    WE CAN'T STOP: https://www.youtube.com/watch?v=LrUvu1mlWco&list=WL&index=1
    5) BAILEMOS: He triat aquesta cançó perquè a l'estiu tinc més ganes de ballar que a altres estacions, tinc ganes de passar-ho bé i veure'm amb amics.
    WE CAN'T STOP: He triat aquesta altra cançó perquè a l'estiu tinc ganes d'anar amb els meus amics a qualsevol lloc, passar-ho molt bé i no parar en cap moment!
    Fins molt aviat!

    ResponElimina
  2. 1) Bon dia, sóc Luisa Daniela de 1r B.
    2) M'han agradat molt les cançons!
    3) Les cançons que més m'han agradat han sigut la 3) Antònia Font - Alegria i la 5) Txarango - Una Lluna a l'Aigua perquè en la meva opinió són molt interessants i entretingudes! Totes m'han agradat, així que no puc dir-te la cançó que menys m'ha agradat!
    4) La cançó que em fa pensar en l'estiu és BRILLO: https://www.youtube.com/watch?v=7r1Ngb3MIQk
    5) He triat aquesta cançó perquè a ella mateixa diu coses sobre l'estiu i a més es diu "brillo", a l'estiu el sol brilla molt! Quan l'escolto tinc moltes ganes de veure als meus amics i ballar tots junts a la platja!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. 1)Bon dia, soc na Irene de 6èA.
    2)Totes les cançons que has posat estan molt bé i m'han agradat molt!!!
    3)A mi la que més m'agrada és la de Una Lluna a l'Aigua perque hem recorda molt a l'estiu i hem pareix molt divertida.
    La que menys m'agrada es la de Alegria perquè no hem recorda a l' estiu i el ritme no m'agrada hem pareix aborrida.
    4)La canço que a mi hem fa recordar l'estiu és ‘Waka Waka’ de Shakira hem recorda a mi en la platga jugant i ballant.
    5)He triat aquesta canço perquè m'agada molt i em pareix estiuenca. Jo penso que hem recorda a l' estiu perquè quan la escolt penso en la platja i en totes les coses bones de l'estiu. Solament m'agrada escoltar la canço a l'estiu.

    SALUTACIONS A TOTHOM ESPER QUE ESTGUEU MOLT BÉ!

    ResponElimina
  4. 1) Jordi 5B
    2) quasi totes m'han agradat bastant
    3) la que mes la de Txarango perque es molt alegre i donen ganes de ballar i la que menys m'ha agradat es la 2
    4) la nova de Txarango que es titula A la deriva
    5) perque es molt animada

    ResponElimina
  5. 1) Bon dia, soc n'Alba de 6éA.
    2) M'han agradat molt les cançons que has possat perque em fan recordar a ESTIU.
    3) A jo la cançó qu emes m'ha agradta ha estat la de: Una lluna a l'aigua, perque em cona records a estius anteriors. La que menys m'ha agradat a estat la de: El Millor dels Estius, perque no em recorda a estiu i em pareix un poc avorrida.
    4) La canço que a jo em fa recordar a estiu es: Bañarnos en Vaqueros- Sofia Ellar, perque em recorda un munt a estiu y es molt guay.

    Salutacions a tots,

    Alba de 6éA.

    ResponElimina
  6. Hola Domingo, soc na Mar de 3rA m’ han agradat molt les cançons.
    La canço que més m’agradat es la de Una lluna al aigua perque es molt divertida.
    La que menys m’ agradat es la de el Millor dels estius perque es molt aborrida.
    La canço que m’ha recordat l’estiu es la de Can’t stop the feeling!

















    ResponElimina
  7. Claudia Mondragón Reina


    Totes les cançons que has, posa't estan Molt bé i M'han agradat Molt !!!


    7)A jo la cançó que mes Em agradta ha estat la de: Una lluna en l'aigua, perquè és Molt divertida.


    https://www.youtube.com/watch?v=1_zgKRBrT0Y


    He triat aquesta cançó perquè em recorda a l'estiu, penso que em recorda a l'estiu perquè tracta de l'estiu

    ResponElimina
  8. 1-Hola Domingo , soc Jon de 3rA
    2-Les cançons que has posat m`han agradat molt
    3-La canço que més m`agradat ha estat la de Vivaldi perque m`agradan les orquestres i la que menys ha estat la de El millor dels estius perque no me inspira molt
    4-A mi m`agrada molt aquesta canço https://www.youtube.com/watch?v=CN2L8GmdDN8 es diu vamos pa la playa
    5-He triat aquesta canço per que per mi es molt alegre i em fa sentir en l`etiu perque m`agrada molt anar a la playa en l`estiu

    ¡UNA ABRAçADA A TOTS !

    ResponElimina
  9. Bon día Domingo, soc Sasha de 4ta.
    M'han agradat quasi totes les cançons.
    La canço que mes m'ha agradat es una lluna a l'aigua perque es una de les meves cançons favorites, i la que menys m'ha agradat a sigut la de alegría perque no es el meu estil de música.
    La canço que me enrecorda al estiu es aquesta:waka waka perque em enrecorda a la platja.

    ResponElimina
  10. Hola bones tardes,soc n'olivia de 6éA
    1)m'han agradat totes les cançons.
    2)la cançó que més m'ha agradat és:una lluna a l'aigua
    3)la cançó que no m'ha agradat a sigut:el millor dels estius perque no es el meu estil
    4)la cançó que em recorda al estiu es:vamos pa la playa perque el any pasat la posaban molt a l'estiu.

    una abraçada i petons
    olivia

    ResponElimina
  11. 1.-Iago Garcia Cainzos 3º B.
    2.-La cançó que mes m'ha agradat a estat la de Vivaldi.
    3.-La cançó que menys m'ha agradat a estat "el millor dels estius".
    4.-La cançó que hem recorda a l'estiu es la de Bombai "Solo si es contigo" perque la varem cantar a un festival de fi de curs i m'ho vaig passa molt ve aquell dia.

    Una abraçada Domingo.

    ResponElimina
  12. Bon dia soc en Chakir de 6èA
    2)M'han agradaty un munt les cançons
    3)La que més m'ha agradat és la de com una lluna a l'aigua per que és molt ritmossa, i la que menys és la de super3 per que no la trobo molt interesant
    4)La cançó que més em rcorda a l'estiu és Dias de verano(https://www.youtube.com/watch?v=DG8K__DPX7w)
    5)Em recorda molt a l'estiu per que parla d'ell i es molt bonica

    Una abraçada a tothom
    Chakir

    ResponElimina
  13. Hola Domingo!!! Soc na Júlia de 4rtA.
    2)M'han agradat totes les cançons.
    3)La canço que m'ha agradat més ha set la de UNA LLUNA A L'AIGUA perque m'agrada i hem recorda als estius i la que menys m'ha agradat ha set la de LES QUATRE ESTACIONS perque no hem recorsa a res i no m'agrada el ritme
    4)La canço m'agrada i hem recorda a l'estiu és la de Waka Waka.
    5)Aquesta canço hem fa pensar a 'lestiu perque hem recorda a quant anava amb catamaran i m'agrada perque és divertida
    Adeu.

    ResponElimina
  14. 1)Hola soc en Lluc de 1r-A.
    2) man agradat.
    3) Ses que mes m´han agradat son: La lluna a laigua i El millor dels estius.
    4) Better when i'm dancing.
    5) perque es molt animada.
    adeu Domingo.

    ResponElimina
  15. Hola Domingo! Soc River 1A
    M’han agradat les cançóns.
    La cançó que més m ‘ha agradat es la de la Lluna l’aigua.
    La que menys es la 6.
    Una de les cançons que m’agrada és Dance Monkeys perque en fa ballar.
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  16. Hola Domingo sóc Marc Ribas de 4tA les cançonas que més m'agraden són la 3 i la 5 perque són molt divertides la que menos m'agrada es la 6
    i la canço que jo aporto es ME SIENTO BIEN I CAMINA
    una abraçada
    MARC

    ResponElimina
  17. 1)Marc Cleries 3rA
    2)No m'han agradat molt
    3)La que mes m'ha agradat a set la de Alegria i la que manys la de Una lluna al aigua.
    4)La de jurasic word
    5)Perque aquella pelicula la vaig veure en estiu i hem trasmiteix bons recorts.

    ResponElimina
  18. 1)Hola Domingo!!!Soc en Iván de 4rtA.
    2)M'an agradat totes les cançons.
    3)la que mes m'agradat es la de El Millor dels Estius.
    4)La canço m'agrada i hem recorda a quan la gent està prenent el sol a la platja es. Deja Que Te Bese ft.
    5)Aquesta canço hem fa pensar a 'lestiu a cuant vaig a la platja.

    Adeu Domingo

    ResponElimina
  19. Bon dia, Domingo! Sóc na Laia R.,de 5èB. M'han agradat, molt les cançons, la que més m'hagradat, ha set, Una lluna a l'aigua. Per què, em fa pensar en els bons moments, de l'estiu. La que, menys m'hagradat, a set, Les quatre estacions, per què es molt lenta i aburrida per el meu gust. I la canço, que et recomano es diu,Daisies, de na Katy Perry, he triat aquesta, cançó per què em recorda a l'estiu, quan paseig per els camps. Crec que em fa pensar en l'estiu, per què, la al escoltar com sona, i el nom recorda a l'estiu, quan paseiges per els camps.
    Abraçades!😘

    ResponElimina
  20. 1) Leire Martínez Fernández 5èA
    2) M'han agradat totes les cançons
    3) La canço que més m'ha agradat es El millor dels estius i la que menys la primera.
    4) La canço que he escollit hem recorda a l'estiu i a la diversió i es titula: What a man gotta do dels Jonas Brothers.
    Enllaç: es:https://www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiy88if0vTpAhWLasAKHculBNQQyCkwAHoECBQQBw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DXejVB_fba04&usg=AOvVaw29K5yqPSiz7lOceCY1DgE1

    Espero que t'agradi.
    Adeu.
    Leire.

    ResponElimina
  21. 1)Hola,soc Abigail de 6B
    2)m'han agradat totes les cançons!
    3)La canço que mas me ha agradat és bombay i la menys alegria,m'ha agradat més bombay ja més o menys es mi estil també me gusta el ritme apart me fa recordar a bons records que he tingut el la platja amb els meus pares i amics, alegria no me agrada molt la lletra ni el ritme bàsicament no es el meu estil és tot el contrari.
    4)La canço que he escollit és del grup:Red Velvet i la canço es titula:Red flower
    Enllaç:https://youtu.be/_QFBUHHDdDI
    5)Aquesta canço me inspira moltíssim de veritat i més en el estiu ja que la canço es super pegadiza.
    Esper que te agradi
    Abraçades Abi.

    ResponElimina
  22. 1/Soc n'Eloy de 4A.
    2/A mi m'han agradat algunes.
    3/A mi la que més m'agradat es el ritme de Txarango i la que menys es Crystal Fighters-Plage perqué no m'agrada el ritme i no em recorda a l'estiu.
    4/ La cançó de ALLAN WALKER VS COLDPLAY HYMN FOR THE WHEEKEND.
    5/ Em recorda als mussols, als animals, la sorra, els amics i la piscina i el bé que m'ho passo en les vacances d'estiu.
    DOMINGO, gràcies per ser el meu professor de música, ets el millor!!!!!
    Una abraçada!!!
    Eloy.

    ResponElimina
  23. Hola Domingo sóc en Izan Garcia de 3rB.
    2) M'han agradat gairebé cada cançó.
    3) La cançó que més m'ha agradat és la número 5 (Txarango-Una lluna a l'aigua) perquè em porta records de l'escola d'estiu, y la cançó que menys m'ha agradat es la número 2 (El guincho-Bombay) perquè és una mica avorrit.
    4) Les cançons que em recorda a l'estiu són:
    1- La bicicleta= https://www.youtube.com/watch?v=-UV0QGLmYys
    2- Rayos de sol= https://www.youtube.com/watch?v=SVjs5DYDWt0
    3- Sofia= https://www.youtube.com/watch?v=qaZ0oAh4evU
    5) He triat aquestes cançons perquè m'anima molt i em recorden l'estiu, la calor, la platja i sobretot les vacances!!
    Una abraçada forta Domingo!

    ResponElimina
  24. Hola Domingo som na Martina de 5èB. La cançó que més m'ha agradat és "Plage"perquè és molt animada i també "Com Una Lluna a l'Aigua". Totes m'han encantat i no sabria dir quina m'ha agradat menys o més (la de la escola "ALEGRIA" també es xula)
    La cançó que recomano és "On The Top Of World" de Imagine dragons, simplement perqué m'agrada i m'agrada es seu ritme...
    Adèu!

    ResponElimina
  25. 1) Aarón Martínez Fernández
    2)m'an agradat les cansona
    3)la que mes me a agradar a sigut made una pluma a laigua i la que menos a sigut lade el millor dels estius
    4)la bicicleta perqué esalegre i perqué en estoy sortim a da un paseo al bicicleta
    Adeu domingo

    ResponElimina
  26. Hola Domingo, sóc Ángela de 4tA la què he ecollit es la de isla morenita

    ResponElimina
  27. Hola Domingo soc na Pinky de 6éA.
    M´han agradat les cancions.
    la que més m ´agradat es la 6 i la 7 perque em fan pensar l´istiu i la qie na m´agrada es la 3 i la 4 perque no em fan pensar l´istiu.
    La canso que he triat es la de "Summer time"de Michael Franti, aquesta canso em fa pensar a
    l´istiu.
    Adeu.

    ResponElimina
  28. 1 Hola Domingo soc Adrian 6éA
    2 Me an agradat totes
    3 Laque mes me a agradat a sigut el pop
    4 Las meves cancos

    1
    amor de fifa=https://www.youtube.com/watch?v=A_dPX0EFcrE
    2
    La playa=https://www.youtube.com/watch?v=iFImB0TOKP4&list=PL2ab8EfJCzDA1nDHXPLZ3a0rW3sUBJNbk
    3
    Chipiron=https://www.youtube.com/watch?v=2Fy8P1MVfsQ
    4
    dale vieja=https://www.youtube.com/watch?v=HfshwqSTV0w

    ResponElimina
  29. Hola soc en Diego de 6éA , les cansons en general man agradat totes pero la que mes me ha agradat a segut Vivaldi , la meva cansó que em fa pensar en el estiu es Adante in C major, la primera composicio de Mozart m'agrada per que ha mi m'inspira la alegria de l'estiu.

    ResponElimina
  30. 1)Hola Domingo soc na Samanta de 6éA.
    2)Les cançons m'han agradat molt.
    3)La cançó que més m'ha agradat a sigut:Una lluna a l'aigua.
    4)La cançó que hem fa pensar en l'estiu en https://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU
    5)Aquesta cançó la he elegit perque te un misatge molt pulit i l'estiu sampre estic feliç.

    ResponElimina
  31. 1)Paula 3rA
    2) M'han agradat
    3) La que més m'ha agradat és La primavera de Vivaldi perqué m'agrada el ritme.
    La que menys ha estar Els millors dels estius perqué era molt sosa.
    4) No tinc cap que em recordi l'estiu.

    ResponElimina
  32. 1. Asier 5eB
    2.A jo m`han agradat molt
    3. La que més m`agradat es la de "Txarangu" perqué es molt marxosa i molt guay , la que menys m`ha agradat ha estat la de "El millor dels estius" perque es molt sosa i no m`agrada molt el ritme.
    4. Jo he trobat una cançó que per jo es del estiu, es diu "On the floor "
    5. Per jo es del estiu perqué té ritme i es divertida.

    ResponElimina
  33. 1. Lucas Cicuendez 2º B
    2. M'han agradat les cançons
    3. La que mes Una lluna a l'aigua.
    4. La canço Calma de Pedro Capó
    5. Perque l'escoltava molt el estiu passat i em recorda las vacances a Malaga amb el meu amic Alvaro

    ResponElimina
  34. Bones tarde,
    1)- Lucía López Rómero.
    2)- M'han agradat molt ses cancions perquè cadasucna te una cosa diferent i totes m'han agradat per la cosa diferent que tenen.
    3)- Sa que més m' agradat es Crystal Fighters perquè m'agrada que comenci tranquil i déspres més rapid, totes m'agraden cadascuna té una cosa diferent.
    4)-A mi les dues cançons que hem recorden a l'estiu són:
    - Swing(Danny Ocean)
    - Calma ( Perdra campó, Farruko)
    5)-
    - Swing hem recorda a l' estiu perquè l' escoltaba molt i l'escoltaba amb la meva cosina.
    - Calma hem recorda a l'estiu perque l'escoltabam molt a la classe i hem recorda a sa playa.


    Una abraçada na Lucía. :)

    ResponElimina
  35. Hola Domongo!
    Soc na Laila de 4tb la cançó que més m'ha agradat a sigut la numero 5 i la 6 perque m'han recordat a l'estiu i la que menys m'ha agradat és la numero 2.
    Una abraçada molt forta!

    ResponElimina
  36. 1. Pedro Ferrer Toledo 3rA
    2. Si m'han agradat totes les cançons
    3. La que mes m'ha agradat es la 4
    4.la que mes he triat es Genius de Sia. https://www.youtube.com/watch?v=HhoATZ1Imtw

    ResponElimina
  37. Hola Domingo soy Roa
    2)Me gusta la canción "Una lluna a l'aigua" y la que menos "Alegria"
    3)Vamos pa' la playa
    Gracias Domingo por las canciones

    ResponElimina
  38. 1. Eloy Garcia 2A
    2. La que mas me gusta txarango, la que menos Crystal fighters
    3.https://www.youtube.com/watch?v=1_zgKRBrT0Y
    4.porque hablan de la playa

    ResponElimina
  39. Hola Domingo!

    Les cançons que més m´han agradat són la 4 i la 5; transmeten molta energia i emoció. La que menys la 2 perquè no li he trobat la gràcia.
    La cançó que a mí em fa pensar en l´estiu és Vamos pa la playa; perquè em porta molts bons records de l´estiu passat.

    Una abraçada,
    Nadia 4t A.

    ResponElimina
  40. Hola Domingo!

    Les cançons que més m´han agradat han estat la 3 i la 5, perquè ténen molt de ritme.
    No m´han agradat la 2 ni la 6.
    La cançó que he triat és Bailando; em fa pensar en festa i diversió estiuenca.

    Fins aviat Domingo!
    Samir 2n B.

    ResponElimina
  41. Hola! Soy Safae de 6èA.


    1. Me han gustado todas las canciones.
    2. La canción que mas me ha gustado de todas es "El millor dels estius", Y la que menos es "The four seasons- Summer".
    3. Porque "El millor dels estius", trata y habla del verano, de los amigos, de la playa...
    y el "The four seasons- Summer", me pareció un poco aburrida porque el ritmo se estaba repitiendo todo el rato.
    4. La canción que me hace pensar en el verano es: https://youtu.be/fkiBqUzxjHM "Vamos a la playa letra". Yo he elegido esta cancion porque en "Vamos a la playa", trata sobre La playa, pasarlo con amigos y familia, el verano, y también sobre bailar.

    Un gran abrazo 👧🏻
    Safae.

    ResponElimina
  42. 1.Vera Guzman Cubero 2nB
    2.Si
    3.La que mes m'ha agradat la 5 la de una lluna a l'Aigua perque me recorda al estiu i la que menys es la 2 la de el guincho perque es molt sosa
    4.Me recorda al estiu la canço de dance monkey
    5. perque es molt ritmosa

    ResponElimina
  43. 1. Martina Garcia 3A
    2. unes mes que d'altres
    3. La que mes m'agradat son dos: Txarango: una lluna al aigua i Antonio Vivaldi, Les quatre estacions estiu, la primera per que men recordo de l escola cuan arriba el estiu i la segona per que me imagino un mosquit per les nits cuan dorm.
    la que menys la primera es una mica lenta.
    4. la canço que mes em recorda al estiu es: WHAT LOVERS DO, de Marron5 ft. SZA..perque es alegre i te molt de ritme,.Maroon 5 -
    https://www.youtube.com/watch?v=5Wiio4KoGe8&list=RD5Wiio4KoGe8&start_radio=1

    ResponElimina
  44. Hola Domingo,
    1 Soc na Noa de 3rA
    2 M'han agradat totes les csncions
    3 La que mes m'ha agradat a a set la sexta i la que menus m'ha agradat a set la primera par jo em parecía trista
    4 la que jo he pensat a set la canción de "vivir mi vida" de Mark Anthony
    5 parque en recorda al istiu

    Una forta abraçada

    ResponElimina
  45. Hola Domingo soc na Mica de 3rA:
    La cançó que mes m'ha agradat a sigut El millor dels estius i Balla com una lluna l'aigua.
    M'han agradat perquè son molt alegres.
    La que menys ninguna son totes molt alegres.
    La cançó que mes em fa recordar al estiu es la cançó que canta Olaf en Frozen 1:

    https://www.youtube.com/watch?v=9JCtFq0tPg8
    Aquesta cançó m'hagrada per que es divertida.

    Adeu Domingo petons i abraçades.
    Mica.

    ResponElimina
  46. Hola Domingo, soc en Marc Tur de 5èA.
    Aquestes cançons m'han agradat bastant.
    La cançó que més m'ha agradat ha set la primera, perquè transmet bon rollo i m'ha agradat el seu ritme.
    La que menys m'ha agradat ha set l'última, perquè no m'ha agradat el ritme i la veu que té la dona no m'agrada.
    La cançó que a jo hem fa pensar en l'estiu i m'agrada molt es MAMA de Jonas Blue.
    Jo he triat aquesta cançó perquè m'agarada aquest cantant i la música en anglès.
    Hem fa pensar en l'estiu perquè és la cançó que sempre poso quan vaig amb el meu vaixell.
    ADEU!!!

    ResponElimina
  47. Hola Domingo, soc na Maria Tur de 1er B.
    M'han agradat molt les cançons. La que més m'ha agradat és "una lluna a l'aigua". La que menys m'ha agradat és "el millor dels estius" perquè no m'agradava la veu de sa cantant. La cançó que més em recorda a l'estiu és "in my mind", perquè té molt de ritme i ademés és en anglès i el meu pare la posa quan anam a la platja.
    Adéu

    ResponElimina
  48. Hola Domingo,soc Juan de 3rA.
    1- si, me han agradat les cancons.
    2- la canço que mes m'ha agradat es la primera i la que menys m'ha agradat es la darrera, per que la primera canço te ritme i la darrera em pareix que no te ritme i es molt aburrida.
    4- la canço que em fa recordar algo es la de vamos pa' la playa
    5- he triat aquesta canco perque em recorda algo de l'estiu, em fa pensar en l'estiu perque la musica em recorda el mar de la platja.

    ResponElimina
  49. Hola Domingo,sóc Xavi de 4tA.
    M'han agradat molt les cançons, la que més m'ha agradat és la número 3 i la que menys cap, totes són mol guais.
    La cançó que em recorda al estiu es el waka waka.
    Adeu

    ResponElimina
  50. Bon dia Domingo, soc na Carla Sarvisé la canço que mes m'ha agradat a estat: Una lluna al aigua perque em fa recordar al estiu, la que menys m'ha agradat a estat: Els millors dels estius perque no em recordaba al estiu. Les cançons que a jo em recorden a l'estiu son Calma i Bañarnos en vaqueros.He triat aquestes cançons peque em recorden a l'estiu, jo crec que em fan pensar a l'estiu pel ritme que tenen.

    ResponElimina
  51. 1. Tatiana Roldán
    2. Sí, me han gustado las canciones
    3. La que más me ha gustado es "Alegría" por su ritmo y la que menos me ha gustado es "Bombay" porque me ha aburrido un poco
    4. Una canción que me hace pensar en el verano es "La bicicleta" de Carlos Vives
    5. He elegido "La bicicleta" porque la música es muy bailable y me hace pensar en el verano porque los paseos en bici me recuerdan al verano.
    6. La canción de Paris Monster me ha gustado porque el sonido de la batería me encanta

    ResponElimina
  52. Hola domingo no he podido hacer todas porque no me dio tiempo la que más me a gustado es una luna al aigua perque en fa recordar al estiu la que menis me a gustat es Bombay

    Daria

    ResponElimina
  53. 1.Aitor 5°A
    2.Sí,me han gustado algunas.
    3.La que más me gusta "una lluna a l'aigua" y la que menos "alegria".
    4. Contando lunares es la canción que he elegido.
    5. Me gusta porque el verano pasado siempre la escuchaba.

    ResponElimina
  54. Soc brisni me a agradat i la que mes una lluna al aira i la que menys alegria perque nou se el que me fa pensar es el de una lluna laira e triat esta canso perque magrada me fa pensar al estiu no se per que

    ResponElimina
  55. Hola Domingo som na Tanit Costa de 4ta
    2-.Si algunas si i algunas no m'han agradat.
    3-.Una lluna a l'aigua parque a mi no m'agradat les cançons en les que no canten .la que menys m'ha agradat es la de Pop negre per la rao de que no m'ha grada la veu.
    4-.La canço CALMA de Pedro Capó,Garrulo.

    ResponElimina
  56. 1-Hola sóc en Jordi 6éA.
    2-No totes les cançons m'han agradat.
    3-La que més m'agradat és Plage de Crystal Fighters pel ritme divertit i entretengut.
    La que menys la de Vivaldi,per que em pareix més avorrida.
    4-Una cançó que ens parla de l'estiu, Bryan Adams - Summer of 69, és animada.

    ResponElimina
  57. 1. Carla Oliva Alcaraz
    2. Aquestes cançons m'han agradat molt, la que més m'ha agradat ha set "Plage", perquè m'agrada el seu ritme i em porta bons records. La que menys m'ha agradat ha set "Bombay", Pop Negre. La veritat no m'ha agradat gens la lletra.
    3. No seria el mateix sense música, la música trasmet alegria i records.
    4. La cançó que a jo em fa pensar en l'estiu i m'agrada molt és "VACACIONES DE VERANO, FORMULA V". M'agrada perquè el ritme i la lletra hem fan pensar quan a l'estiu venen els m eus amics de Madrid, ja que tenc que esperar a aquesta época per veurel's i la cançó em recorda a les postes de sol al Blue Bar ballant!

    ResponElimina
  58. 1- Hola Soy Paula Tur de 2ºB
    2- Si
    3- La cancion que mas me ha gustado es la de Txarango. Y la que menos la de Guincho. Txarango me recuerda mucho a la escuela y la he hechado mucho de menos. Y la de Guincho no me gusta.
    4- Con calma de Pedro Capo
    5- He elejido esta cancion por que me recuerda a la playa y cuando estoy con mis amigos

    ResponElimina
  59. 1-Hola soc Amaya 5eA
    2-si
    3-La que mes m'agradat es "vivaldi" per que hem porta bons records i la que menys "bombay" no m'agradat gens la lletra
    4- STARS ALIGN
    5-Per que m' agrada i hem recorda a la platja

    ResponElimina
  60. 1.Hola soc Ingrid 5èA.
    2.Si m'hagraden les cançons, unes me que altres.
    3.La que mes m'hagrada es la de Alegria perque hem fa pensar en bons records i la que menys m'hagradat es la de "Bombay" Perque no m'hagrada el ritme ni la lletra de la canço.
    4.Calma
    5.Perque m'hagrada molt el seu ritme i hem fa pensar en la platja.
    Esper que tingeu un bon dia😘

    ResponElimina
  61. 1.Ludmila 6eB
    2.Si me han gustado mucho las canciones.
    3.La que mas me ha gustado es la de LAS CUATRO ESTACIONES,por que me gusta la musica que tocan y el buen rollo.Y la que menos es la de UNA LUNA EN EL AGUA,Por que no me transmite mucha diversion y no me gusta mucho la letra.
    4.One kiss-Dua Lipa
    5.He elegido esta cancion por que me transmite mucha alegria,tienemuy buen rollo y me recuerda mucho a las fiestas de verano en la playa, en la pistina etc.Creo que me hace pensar al verano por que es una cancion que en verano en las fiestas ponian muchas veces y tambien creo que representa alegria y momentos divertidos de verano.

    ResponElimina
  62. 1. Cloe del Árbol 4rt B
    2. M´han agradat molt les caçons
    3. La cançó que m´ha agradat més és la lluna a l´aigua perqué es molt divertida i alegre
    4. Hi ha un grup que m´agrada molt que és diu Stay Homas que ha fet moltes cançons xulas! Per exemple la primera canço stay home
    5. Perquè en recorda a les cançons de reggae d´estiu i la escolto ara perquè em va fer molt bé escoltar-la durant el cofinament
    Petons!!
    Cloe

    ResponElimina